2015年2月13日金曜日

オープニング・オブ・ザ・ボックスの最新情報

「匿名の寄付者」が、いくつかのプロジェクトを支援してくれたので、良きことが為されました。ナバホ族の長老たちがヒーティング・ジェネレイターを受け取り、苛酷な冬を越せるようになりました。ある非営利組織も、温室ドームを建てるための援助金を受け取りました。そこで栽培したものは、無料で飢えた人たちに供給されます。




たくさんのプロジェクトが提案されましたが、そのうちの約10%だけが、この地球のタイムラインを本当に良くしていけるものでした。けれども、良いプロジェクトはたくさん存在しており、その一部は、このウェブサイトで紹介されています。
今は私たちの地平線を広げるときです。外には、本当にこの惑星の未来を変えられる良いプロジェクトがあるのです。私たちは、善人が皆貧乏で悪人が皆金持ち、という古い決まり文句を超えていく必要があります。毎日何万もの人たちが、このブログを読んでいます。統計学的には、その読者の約100人が百万(ドル)長者で、そのうちの一人が何千万ドルも持っていることになります。


[パレートの法則:人口の20%の人によって80%の所得が占有されている、という経済学説] 

そのような人たちで、良いプロジェクトに支援したい方は私にご連絡ください。

cobraresistance@gmail.com

私たちには明るい未来が待っています。


私たちは受け身の傍観者にもなれれば、この未来の積極的な創造者にもなれます。

選択するのは私たちです。

ブレイクスルーは近い!

翻訳: Now Creation
http://nowcreation.jimdo.com/2015/02/14/%E3%82%AA%E3%83%BC%E3%83%97%E3%83%8B%E3%83%B3%E3%82%B0-%E3%82%AA%E3%83%96-%E3%82%B6-%E3%83%9C%E3%83%83%E3%82%AF%E3%82%B9%E3%81%AE%E6%9C%80%E6%96%B0%E6%83%85%E5%A0%B1/


(原文)

Friday, February 13, 2015


Opening of the Box Update




The »unknown benefactor« has assisted in funding a few projects and good things have been done. Navajo elders have received heating generators to survive harsh winter and a certain non-profit organization has received funds which would help constructing a greenhouse dome which will grow free food for the hungry.
  

  
 
Many project proposals have been received, but only about 10% of them can really improve the timeline for this planet. However, many good projects exist and some of them are presented on this website:
It is time now to widen our horizons. There are good projects out there that can really change the future of this planet. We need to go beyond the old cliche where all the good guys are poor and all the bad guys have the money. There are tens of thousands people reading this blog daily, and according to statistics, about a hundred of them are millionaires and one of them has tens of millions:

 


If any of those people would like to assist in funding the best projects, they can contact me at cobraresistance@gmail.com

We have a bright future ahead:


We can be passive bystanders or active creators of this future.

The choice is ours.

The Breakthrough is near!