2013年9月25日水曜日

パリ・カンファレンスとチューリッヒ講習会についての短信

パリでのポータル・カンファレンスは大成功でした。ヨーロッパの主要アルコンが支配権を握っているパリ・ヴォルテックスがあるため、金融システムよりもヴォルテックスの変容に集中するように指示されました。私達はパリ・ヴォルテックスを光の為に活性化し、パリのエネルギーの変化は凄いものでした。言うまでもなく、数日間続いた雨があがり、青空が開けて日の光が射しこんできました。
強力な次元間ポータルが一つ開放され、パリ、エジプトのギザ高原、オリオン座のアルニラム・スターゲート、そして銀河のセントラルサンが繋がりました。このポータルは、イベント時に惑星のための主な安定化ポータルたちの一つとなるでしょう。

チューリッヒでの女神の渦の講習会は、どんな予想よりも素晴らしいものでした。かつてないほどのバランスのエネルギーが顕在化しました。秋分の瞬間には、私達は女性性と男性性の両極性の調和を成し遂げ、2極性をもつ全てをトライアンギュレーションをして、ワンネスへと融合させるという惑星のトライアンギュレーションのプロセスの引き金を引きました。
こちらも言うまでもなく、太陽の光が現れました。惑星の地表にも、一なるものの太陽が昇ろうとしています。
光の完全勝利は近い。
翻訳: NOGI


(原文)

Wednesday, September 25, 2013


Short Update About the Paris Conference and Zurich Workshop

  
Our Portal conference in Paris was a huge success. We have been instructed not to work on financial system but rather to transform the Paris vortex, as before the conference that vortex was one of the main Archon strongholds in Europe. We activated the Paris vortex for the Light and transformation of energies in Paris was tremendous. Needless to say, we immediately got sunshine and clear blue skies after many days of rain.

A strong interdimensional portal was opened and it connected Paris, Giza plateau in Egypt, Al Nilam stargate in Orion and the Galactic Central Sun. This portal will be one of the main stabilization portals for the planet at the time of the Event.
  

 
Our Goddess Spiral Workshop in Zurich went beyond all expectations and manifested energies of balance never experienced before. In the moment of the Autumn equinox, we have balanced female and male polarities and have triggered a planetary process of triangulating all pairs of opposites and merging them into Oneness.

Needless to say, we had sunshine all the time. The sun of One is about to rise on the surface of this planet.

Total Victory of the Light is near.