2013年6月14日金曜日

ハワイでの女神の静養についての短信

女神のエネルギーは、この惑星に平和を永続させるための鍵です。私達の目標は、5月25日のポータル開放の成功に続いて、ハワイのヴォルテックスを通して女神のエネルギーを定着化させることでした。
結果として、大成功に終わりました!エーテル界やアストラル界でつよい反発もありましたが、なんとか女神のプレゼンスをカラダに定着させることができました。私達の成したエネルギーワークの結果として、惑星地球の地表の住人の、女性性と男性性の両極性の間に、新たなバランスが創られやすくなりました。さらにそれは、本当のソウルメイト間の関係の中にも創られ始めました。それらのソウルメイトの関係は、非物質界の変化への決定的な役割を持っています。その変化は、イベント前に起こる必要があります。
翻訳: NOGI


(原文)

Friday, June 14, 2013



Goddess energy is the key to bringing lasting peace to this planet. Our purpose was to anchor the Goddess energy through the Hawaii vortex after the successful opening of the portal on May 25th. 

 
   
  
We have been very successful! Against much opposition from the etheric and astral planes, we have managed to anchor the Goddess presence in our bodies. As a result of all energy work that we did, a new balance will be much more easily created between female and male polarities among the surface population of planet Earth and real soulmate relationships will begin to be created. These soulmate relationships will be crucial for the transformation of the non-physical planes which needs to happen before the Event.