2012年11月4日日曜日

興味深い進展

今週末は光の勢力の大きな進展がありました。舞台裏では多くのことが起きていますが、現時点では機密を保つ必要があります。しかし、誰の目にも明らかなこともあります。
まず、「世界を修正」プロジェクトの大部分が完成しました。


更に、カバールの前闇予算計画の概要が暴露されました。


この情報のほとんどは何十年も昔のものであることにご注意ください。レジスタンスムーブメントは何年も前に、カバール関連の全ての地下軍事基地と計画を掃討しました。
ハリケーンサンディの「副作用」もありました。


上記の件に関して、出生証明書に興味深い見方を示すチャネリングのメッセージもありました。


翻訳: NOGI

(原文)

Sunday, November 4, 2012


Interesting developments
This weekend marks a great progress of the Light forces. Much is happening behind the scenes and needs to remain classified for now, but there are a few things for all to see. 

  
First, a signficant part of Fixing the World project has been completed:


Also, a nice summary of former black budget projects of the Cabal has been released:


Be aware that most of that intel is over a decade old and that Resistance Movement has cleared all underground military bases of the Cabal and all projects associated with them years ago.

Also, a "side effect" of the hurricane Sandy:


And a channeled message that gives an interesting perspective to it regarding birth certificates: