2012年11月19日月曜日

ニューヨーク・カンファレンスについての短信



ニューヨーク・カンファレンスは大成功でした!モンゴル、ジャマイカ、ポーランド、カナダなどの国からも参加者が集まり、マンハッタンの光の巨大なボルテックスを活性化しました!レジスタンスは「地下」でとても活動的でした。銀河の兄弟姉妹たちも私たちを歓迎しました。参加者の中には、カンファレンス前夜に銀河連合の白く輝く三角形型の宇宙船にかなり近くで出くわした方もいました。光の勝利は近い!

翻訳:働かなくてもいい社会


(原文)

Monday, November 19, 2012



   
The New York conference was a great success! A rainbow group of people from Mongolia, Jamaica, Poland, Canada and other countries has gathered and activated the huge Manhattan vortex for the Light! The Resistance was very active "below the subway". Also our Galactic brothers and sisters greeted us - one of participants had a quite close encounter with a brilliant white triangular craft of the Galactic Confederation the evening before the conference. Victory of the Light is near!