2016年7月7日木曜日

タイのアセンション会議の報告

タイで行われたアセンション会議の場所は戦略的に選ばれています。それはタイ北部のチェンマイ近くにあり、そこに重要なアセンション・ヴォルテクスがあります。

会議は大きな成功を収めました。とても献身的でピュアな参加者たちに恵まれました。その殆どはアジアからやってきました。会議には、多くの「組織」の代表も参加しました。アジアの人々は女神の存在をとても素直に受け入れていて、目の見えない創造物の次元では重要な作業が行われました。私たちだけでなく、私たちの星々の兄弟姉妹たちも一緒にいて下さいました。この写真に見えるように、初日にこの宇宙船の形をした雲が現地上空に現れたのです。





この会議は未来への重要な入り口をたくさん開いてくれました。

Victory of the Light!

翻訳: 夜明け前
http://ameblo.jp/space-wanderer/entry-12178387051.html



(原文)

Thursday, July 7, 2016

Thailand Ascension Conference Report

The location of our Ascension conference in Thailand was strategically chosen on an important Ascension vortex near Chiang Mai in northern Thailand.
 
The conference was a wonderful success. We had a very dedicated and pure group of participants, mostly from Asia. Representatives of many "factions" were present at the conference. People in Asia are very open to the Goddess presence and much important work was done on subtler planes of creation. We were not alone, our star brothers and sisters were with us.
  
  

This conference has opened many important doorways for the future. 
 
Victory of the Light!