2014年10月16日木曜日

オルド・ブチントロ

この惑星の運命に劇的な影響を与えた、ポジティブな秘密のソサエティがあります。そのソサエティは、あるエネルギー流をつくり出しました。ファースト・コンタクトが起これば必然的に宇宙探検も行われるようになりますが、その宇宙探検を直接可能にするのが、このエネルギー流なのです。

そのソサエティは1510年、ベネチアの総督レオナルド・ロレダンによってベニスに設立されました。彼の家系は、ベニスの白い貴族家の中でも最も地位の高い家柄の一つでした。彼は、当時の西洋で最も精神性が高い人たちの一人で、現在はアセンドした存在です。ベネチアのマスターとして知られているパオロ・ベロネーゼ(画家)と間違えないでください。

その秘密のソサエティは当時カウサ・ノストラ(Causa Nostra :our cause)と呼ばれていました。今はオルド・ブチントロとして知られています。

 (訳注:コーサ・ノストラは「我らのもの」という犯罪者組織。Cosa Nostra)

ブチントロという名前の由来は、ベネチアの古い伝説からきています:昔、荘厳な金の船が、ある有名な総督を空までお送りしました。現在なら、アセンション母船によるビームアップかテレポテーションという表現になるでしょう。ブチントロはベニスの将官艇の公称であり、銀河連合の母船を指す、秘密のコードネームでもありました。




1512年、オルド・ブチントロの本部がムラーノに置かれ、そこからネットワークをイタリア中に築き、ドイツ、オーストリア、スイスへと広げました。

1516年、星の教団の秘儀参入者であるジュリエッタ・モンテフェルトロがオルド・ブチントロに加わりました。彼女は女神ビーナスの女性祭司でした。ビーナスはベニスの守護神です。ベニスは、地球における女神ビーナスの主要ボルテックスの一つだからです。


星の教団の秘儀参入者として、ジュリエッタは不朽の命及びアセンションの秘密を知っており、スピリタス・エロスという秘伝の教義を通して、そのことをオルド・ブチントロに伝えていました。スピリタス・エロスには新婦の部屋の聖なる儀式の他、女神の秘儀が含まれています。

オルド・ブチントロの目的は、人類を新しい時代に備えさせることでした。当時はその新時代が、2,000年頃に到来すると予想されていました。オルド・ブチントロは、人間の主権が教会の影響から自由になり、人間たちが自らの運命を自ら決定し、そして家柄ではなく、本人の長所ゆえに尊重されることを、思い描いていました。利息を禁じ、富を悪用したり蓄えたりすることを防ぐ、新しい金融システムが計画されました。

ニュー・エイジの到来に地球を備えさせるため、オルド・ブチントロのメンバーは、2,000年までの500年間の時間枠で、慎重に転生の計画を立てました。

彼らはGaril――ホーリー・グレイルのホワイトストーン――を保持していました。

セント・ジャーメイン、カリオストロ、カサノバは、皆ベニスのオルド・ブチントロの秘儀に参入しました。カサノバはそこでビーナスの祭司となり、カリオストロはイシスの祭司となってミスライムを創りました。ミスライムは、フリーメーソンのシステムでした。


それは、およそ2,000年間眠ったままだったイシスの秘儀を再開させるためのものでした。残念なことに、ほとんどのミスライムのフリーメーソン・ロッジは、それらが創られた直後にイエズス会に浸透され、イタリアの黒い貴族によって、彼らの目的のために悪用されました。

モーツァルトもイシスの祭司で、自分の音楽を通してイシスの秘儀を伝えました。彼は、あるテンプル騎士団のソサエティを通して、イシスの秘儀に参入しました。そのソサエティは、ザルツブルクに近いウンタースベルクのオルド・ブチントロと強い繋がりがありました。

ベネチア共和国滅亡後、オルド・ブチントロは体裁をなさなくなり、ベニスの、あるポジティブなミスライム・ロッジがそれに取って代わりました。

オルド・ブチントロというオカルトの存在は、地球の出来事に多大な影響を及ぼしました。人間が星々に意識を向け、宇宙プログラムを発達させるように舞台裏で人々に霊感を与えていました。

不幸なことに、アルコンとキメラグループが、ブリル協会とトゥーレソサエティを通して、そのプログラムを操ってしまいました。

トゥーレソサエティのメンバーであるオットー・スコルツェニー(SS中佐)は、オルド・ブチントロを再生させて、黒い貴族のメンバーであるユニオ・ヴァレリオ・ボルゲーゼと共にネガティブな目的のために悪用しようとしました。”Order Palazzo Stern” と名付けましたが、彼の試みはうまくいきませんでした。

オルド・ブチントロの流れを引いていると主張するグループがいくつかあります。彼らの主張は正当なものかもしれないし、そうでないかもしれません。




(原文)

Thursday, October 16, 2014



Ordo Bucintoro

There is a certain positive secret society that had a dramatic impact on destiny of this planet as it has created an energy current that is directly responsible for the exploration of space which will inevitably result in the First Contact. 

It was founded in 1510 in Venice by a Venetian doge named Leonardo Loredan, a member of the one of the most important White Nobility families of Venice. At that time he was one of the most spiritually developed people in the West and is now an Ascended being, not to be confused with Paolo Veronese, which is known as the Venetian Master.
 
The secret society was then called Causa Nostra (our cause) and is now known as Ordo Bucintoro.
 
The name Bucintoro originates in an old Venetian legend: once there was a magnificent golden ship, which drove a famous Doge into the sky. We could now easily describe that ship as an Ascension mothership and the process as beamup or teleportation. Bucintoro was officially the name of the state barge of Venice and secretly the codename of a mothership of the Galactic Confederation.




 
In 1512, headquarters were established on Murano and from there Ordo Bucintoro created an extensive network throughout Italy, Germany, Austria and Switzerland.

In 1516 Julietta Montefeltro, an initiate of the Order of the Star, joined Ordo Bucintoro. She was a priestess of Goddess Venus. Venus is a patron Goddess of Venice, Venice being one of the main planetary vortexes of that Goddess.

As an initiate of the Order of the Star, Julietta knew the secret of immortality and Ascension and has communicated that to Ordo Bucintoro through an occult doctrine called Spiritus Eros, which includes the sacrament of the bridal chamber and other Goddess mysteries.

The purpose of Ordo Buncintoro was to prepare mankind for a New Era, which was then expected to arrive around the year 2000. It was envisioning human sovereignty free from the influence of the Church, humans determining their own destiny and being respected according to their merits and not their bloodline. A new financial system was planned which would ban interest and prevent misuse and hoarding of wealth.
                                                                                             
Members of Ordo Bucintoro were carefully planning their incarnations in the 500 year time frame until the year 2000 to prepare the planet for the arrival of the New Age.

They were in possession of Garil, the white stone of the Holy Grail.

Saint Germain, Cagliostro and Casanova were all initiated in Ordo Bucintoro in Venice. Casanova became there a priest of Venus. Cagliostro became a priest of Isis and created Misraim,  a masonic system that attempted to renew the mysteries of Isis after almost 2000 years of dormancy. Unfortunately, most Misraim masonic lodges were infiltrated by the Jesuits almost immediately and misused by Italian Black Nobility for their purposes.

Mozart was another priest of Isis who communicated Isis mysteries through his music and was initiated into the mysteries through a certain Templar society with strong connections with Ordo Bucintoro in Untersberg near Salzburg.

After the fall of the Venetian republic the outer form of Ordo Bucintoro was dissolved and a certain positive Misraim lodge in Venice took its place.

The occult presence of Ordo Bucintoro had a great influence on the planetary events and was inspiring people behind the scenes to reach for the stars and develop a space program.

Unfortunately that program was manipulated by the Archons and the Chimera group through the Vril and Thule societies.
                                                                            
Otto Skorzeny, a member of the Thule society, tried to re-create Ordo Bucintoro and misuse it for negative purposes together with a Black Nobility member Junio Valerio Borghese, and renamed it Order Palazzo Stern. His attempts were not successful. 
 
There are certain groups that claim to be descendants of Ordo Bucintoro. Their claims may or may not be valid.