2014年7月5日土曜日

銀河連合の状況アップデート

つい最近のことですが、キメラグループ打倒に向けて、銀河連合のシップは低軌道内の最終配置位置を想定しました。
シップの最初のオペレーションは、キメラグループなどの軍産複合体内部にいるネガティブ勢力が所持する全てのプラズマスカラー兵器を撃滅することです。
私はチームと共にストラト・プローブ2号の打ち上げを行いました。その目的は、銀河連合からの特定の情報を受け取ることでした。ある方法を用いましたが、こちらは機密指定となっています。ミッション自体は成功しました。
ストラト・プローブ2号はベールへと接近し、こちらの写真を撮影しました。商用飛行機を上から見下ろしている、面白い写真です。
ストラト・プローブ2号は最高高度25マイル(40km)まで上昇し、情報受信が行われました。その際に撮影した惑星の地表の写真がこちらです。
更なる情報を公開予定です。
翻訳: NOGI


(原文)

Saturday, July 5, 2014


Confederation Status Update



Very recently, the ships of the Galactic Confederation have assumed their final position inside the Low Earth orbit (LEO) for the final defeat of the Chimera group.

Their first operation will annihilate all plasma scalar weapons, belonging to the Chimera group and to other negative forces within the military-industrial complex.

Together with my team I have launched StratoProbe 2. The purpose of this launch was to receive certain intel from those Confederation ships, using a certain methodology I am not at liberty to describe. The mission was successful.

As StratoProbe 2 was approaching the Veil, it took this photo. It is very interesting to see commercial airplanes from above:




The vehicle reached its peak altitude of 25 miles (40 kilometers) when intel transfer took place. At that moment it also took this photo of the surface of our planet:




Much more intel is coming soon.