2014年4月4日金曜日

日本及び台湾 ポータルコンファレンスの報告

どちらのコンファレンスも大成功でした。

門司港コンファレンスの幾日か前に、この地域に震度4の地震がありました。(3月14日2時06分、震源地は伊予灘でM6.2)。これはコンファレンスでの浄化を予兆していました。私たちはコンファレンス中の土曜日に、広島と長崎のエーテル的放射能を浄化できました。日曜日には同じプロセスで福島の浄化も成功しました。浄化している間、これらの地域から離れられずにいた、多くの御魂たちが解き放たれ、光の中へ導かれていきました。

私は翌日に広島を通りましたが、エネルギーの特徴が核爆弾を被った都市のものではなく、普通の工業都市のエネルギーになっていました。世界中にある、他の重工業都市と同じです。


台湾の人たちはとても強固で熱心なグループでした。台北市のボルテックスの活性化を行ったまさにその時、突然激しい雷雨となり、都市を浄化しました。

台湾のコンファレンスでは、フィックス・ザ・ワールド・チームが、稼動しているQEGオーバーユニティー装置のデモ用ビデオを見せてくれました。

コンファレンスの後、私たちは台湾のQEG生産施設を訪問しました。ちょうどそのチームがQEGの芯の部分を組み立て始めたところでした。



2、3日して、彼らはそこからすでに電力を得ています。



ここからフィックス・ザ・ワールド・チームへの支援金をお送りいただけます。



自分でQEGを作りたければ、ここがQEGのメインネットワークハブです。



このウェブサイトには、QEGの全製造過程について詳細な情報があり、QEGを作っている他のグループとも繋がることができます。
ポータルコンファレンスでの仕事とは別に、異なるドラゴングループの代表者たちとも何回か会合を持ちました。こうした会合と交渉で、複数の重要戦略が合意されました。地球惑星解放プロセスのキーとなる様々な側面で、重要になる戦略です。この惑星表面の地政学的状況に、非常にポジティブな影響を長く及ぼし続けます。


(原文)


Friday, April 4, 2014


Report About the Japan and Taiwan Conferences


  
Both conferences were a huge success. 

Just a few days before Mojiko conference there was a 4th magnitude earthquake in the area, the strongest in the last 40 years. That was a sign of the purification which came during the conference weekend, when we successfully cleared the Hiroshima and Nagasaki areas of mostly all etheric radioactivity on Saturday, and we sucessfuly repeated the same process with Fukushima on Sunday. Many souls which were trapped in those areas have been liberated and guided into the Light during the process. 

When I was traveling through Hiroshima the next day, the city's energy signature was not of a city which went through a nuclear bomb explosion, but of an average industrial city, like many other cities with heavy industry throughout the world:


In Taiwan we had a very strong and dedicated group of people and exactly when we did the vortex activation for Taipei City, a sudden thunderstorm with torrential rain appeared out of nowhere and purified the city.

A demonstration video of a working QEG overunity device was shown at the conference by the Fix the World team.

After the conference we visited the QEG production facility in Taiwan where the team was just starting to assemble cores for the QEGs:



Now, just a few days later, they are already getting raw power from the same cores:


You can assist the Fix the World team by donating here:


If you are building your own QEG, you can visit the main QEG networking hub here:

That website contains detailed practical information about all stages of the QEG manufacturing process and is an excellent networking tool to connect with other groups which are building their own QEGs.

Besides all work for the conferences, I was having several meetings with the representatives of different Dragon groups. During those meetings and negotiations, important strategies for different key aspects of the planetary liberation process were agreed upon and that will have a very positive long lasting influence on the geopolitical situation on the surface of this planet.