2013年12月25日水曜日

純真への回帰の活性化についての報告

純真への回帰の活性化は部分的な成功を収めました。惑星地表では臨界数に達しませんでしたが、それでも多くの純真エネルギーを惑星エネルギーグリッドへと定着させることに成功しました。近い将来、マトリックス崩壊を支援してくれるでしょう。
グラストンベリーの核となるグループは非常にうまく行きました。グラストンベリー・ヴォルテックスにエネルギーを完全に定着させ、レイラインを通る惑星のエーテル的エネルギーグリッドにエネルギーを流しました。天気予報は荒れ模様とのことでしたが、私達はこれを作ってきました。
活性化の直前、私達はあるグラストンベリーの地下にあるエネルギーヴォルテックスに行くように導かれました。とても特別な体験となりました。それは地下トンネルへの入り口の一つだったのです。神聖な池を囲って集まった時、レジスタンスは私達をそっと見守っていて、祝福をしてくれていました。
機会の窓は今日で閉じますが、皆でポータルを開いていき、惑星の振動周波数を大きく向上させることに成功しました。このことは、イベントがいくつかの機会の窓の期間中に、いつ起きてもおかしくないことを意味しています。次回の機会の窓は来年の春です。あくまで、イベントの可能性は高い期間というだけで、その前やその後にイベントが起こる可能性もあります。光の勢力は全力でイベントへの地表のコンディションを整えているところです。よって、いつでも起こる可能性はあります。
惑星の状況やイベントについての詳細は、次回のアップデートで詳細を書きます。
光の勝利は近い!
翻訳: NOGI

(原文)

Wednesday, December 25, 2013



Return To Innocence Activation Report


Our Return to Innocence activation was a partial success. Although the critical mass on the surface of the planet has not been reached, we have still managed to anchor a lot of energy of innocence into the planetary energy grid. This will help dissolving the Matrix in the near future.
Our core group in Glastonbury was extremely successful, fully anchoring the energy into the Glastonbury vortex and transmitting it into the etheric planetary energy grid through the leylines. Instead of heavy stormy weather which was forecast, we created this:
  



Just before the activation we have been guided to visit a subterranean energy vortex in Glastonbury and it was a very special experience. That spot is one of entrances into subterranean tunnels and while we gathered around the sacred pool, we were being discreetly watched and blessed by the Resistance. 
Although the window of opportunity has closed today, we have collectively managed to raise the vibrational frequency of the planet significantly with all the portals we have opened in the past. This means that the Event can now also happen anytime between windows of opportunity and the next window of opportunity in spring next year means only an increased probability for the Event, which can happen before that, then, or after. The Light forces are doing everything to prepare the surface conditions for the Event so that it can happen as soon as possible. 
More details about the planetary situation and the Event are coming in my next update.
Victory of the Light is near!