2012年12月26日水曜日

コンタクトの日についてのレポート

12月21日のポータル活性化は部分的な成功を収めました。

エジプトにいた私達の核となるグループは、カバールからの全ての物理的、非物理的な妨害の中でも特に光を定着させることに素晴らしい成功を収めました。活性化の最中、アメリカ合衆国のイルミナティ・フリーメーソングループがクフ王の大ピラミッド内部に閉じこもり、ポータルが開かれるのを防ぐためにまるで狂ったかのように次から次へと儀式を執り行っていました。言うまでもなく、カバールは本当のオカルトを知りません。彼らは誤ったピラミッドを選んでいましたことからも、それは明白です。私達は本当の偉大なピラミッドとされる、カフラー王のピラミッドの内部で活性化に取り組みました。カフラー王のピラミッドは愛のスターゲートであり、惑星全体のエネルギーグリッドの本当の主要地点なのです。そこにはカフラー王のピラミッドからスフィンクスへと直接繋がっているアトランティス文明の地下の道があります:



もう誰にも私達を止めることはできませんでした。一か月にも及んだ私やグループ内の鍵となるメンバーへのエネルギー攻撃の数々も、ギザの近くの2か所で発生したカバールによる偽旗作戦も通じませんでした。偽旗の一つはテロリストによる爆発事件と、もう一つはナイフを持った男による犯行で、ギザ高原に忍び込むために仕組まれました。ムスリム同胞団のエージェントやスパイ全員が瞑想をしようとするグループを止めろという政府からの指示を受けていたわけではなかったようです。私達は闇に面する全てのポータルを開きました。大いなる真実の光の勝利でした。私達は50-60人の善良なグループのみでカフラー王のピラミッド内部であらゆる活性化をその日のうちに行いました。私達の冒険は「ダヴィンチ・コード」を越えるほどのものでした。いつか偉大な小説となることでしょう、それはフィクションではありませんが。残念ながら、多くのライトウォーリアーを危険にさらすことを避けるためにも詳細はお伝えすることができません。彼らは白い貴族やレジスタンスに所属している者もいれば、ピラミッドの神秘を何世代にも渡り守り続けているガーディアンズに所属している者もいました。彼らの援助がなければ私達の成功はなかったでしょう。そして、私達はもういつでも物理的に安全であると言えるでしょう。

こちらはスフィンクスでの活性化中に現れたオーブの写真です:



サッカラにある、地下ネットワークに繋がるアトランティス文明のトンネルの入口の写真です。ギザまで続いています:







惑星上では、私達と共に瞑想に参加いただいた人が多くいましたので、お礼を申し上げます。しかしながら、クリティカルマスには届きませんでした。

このポータルの活性化によって、以下のことが惑星規模で達成されました:

1. 全てのネガティブな未来のタイムラインが完全に跡形もなく消去されました。カバールによる地球破壊計画の可能性を完全にゼロにすることを実現しました。第三次世界大戦はもう起こりません。新世界秩序も、人口削減も、FEMAキャンプ収容も起こることはないでしょう。

2. カバールが大規模な人数の人類の生命に対して生物兵器の使用によって脅威を及ぼそうとすることについては、ポジティブな勢力によって制限がかけられました。

3. ブラックボックスにウイルスが入れられました:エーテル界のアルコンのスパイネットワークからカバールの物理的メインフレームコンピューターへの接続エラーという結果をもたらすでしょう。それによってマトリックスの裂け目をつくりだします。

4. 3人の主要物理アルコンが排除されました。

5. 宇宙の平和、愛、そして「永遠の今」のエネルギーがポータルから放たれ、多くの人々のハートに届いています。ようやくブラックホールの出口から出始めて、イベント地平線の真実の光のスパークを見ています。このイベント地平線の内側境界こそが、アセンションプロセスの本当の始まりとなります。12月21日あたりのライトワーカー達による多くのまやかしの思想や予想は崩れ去りましたので、私はやっと人類への本当のアセンション計画について明かす認可を プレアデス人から受けました。

ポータルの活性化によって達成できなかったこともあります:

エーテル界のアルコンネットワークはポータルの開放の後でも無傷で生き残りました。惑星の光の勢力にとっては最大の問題です。一般の人々の間での更なる気づきが必要となりましたので、後程エーテル界のアルコングリッドについての記事を投稿します。具体的にアルコングリッドのどの部分が残っているかの詳細を書きますので、私達の意識によってそれらの消滅を手助けできます。この部分で大きな進展がない限り、イベントを起すことはできないでしょう。現時点では、イベントを唯一妨害していることと言えるでしょう。下にあるものは上にあるものの如く、上にあるものは下にあるものの如しです:エーテル界で起こることは物理界で具現化するように、私達が物理的に惑星の変化を望むならば、まずは非物質界の状況を変えなければなりません。

そして、私達はきっとやり遂げるでしょう。光の勝利は間近です!

翻訳:NOGI




(原文)



Wednesday, December 26, 2012


Day of the Contact Report

The activation of the Portal on December 21st was a partial success. 


Our core group in Egypt was extremely successful, managing to anchor Light in the face of all physical and non-physical opposition from the Cabal. During the timeframe of our activations, a Illuminati freemason group from the United States has locked itself into the Cheops pyramid, doing one ritual after another, fanatically trying to prevent the opening of the Portal. Needless to say, the Cabal has no idea about true occultism, as they have chosen the wrong pyramid. We did our activation inside the Kephren pyramid, which was always considered the true Great Pyramid. Kephren pyramid is the stargate of Love and the actual Alpha point for the whole planetary energy grid. There is an Atlantean underground passageway directly linking the Kephren pyramid with the Sphynx:



Nothing could stop us. Not one month of constant energetic attacks on me and other key people in our group, not two false flag attempts by the Cabal to close down the Giza complex, one with a terrorist bomb and one with a man with knives, trying to sneak into the Giza plateau, not all spies and agents of the Muslim Brotherhood which have received instructions from the government to immediatelly stop any group attempting to meditate.  We opened the Portal in the face of all darkness and this is the true Victory of the Light. Our small group of 50 to 60 people inside the Kephren pyramid was the only positive group that was doing any activations inside pyramids on that day. Details of how we managed to do that will one day make a great novel that will surpass the Da Vinci Code, except that it is a real story. Unfortunately I can not tell it yet because that could endanger many Light warriors, some of them belonging to White Nobility, some to Resistance and some to Guardians that are keeping the mysteries of the pyramids safe for generations,  that helped us along the way to achieve the impossible. I would also like to add that we were physically safe all the time. 


Here is a photo of orbs at our activation at the Sphynx:


And photos of entrances into the subterranean network of Atlantean tunnels at Saqqara. Those tunnels lead all the way to Giza: 





There were many dedicated beings around the planet joining us in meditation and at this point I would like to thank them for their effort. However, the critical mass has not been reached.


This is what the activation of the Portal has managed to achieve on the planetary scale:


1. All negative future timelines have been absolutely and completely erased. There is now exactly zero possibility for any of the global destructive plans of the Cabal to come to fruition. There will be no World War  3, no New World Order, no mass depopulation, no FEMA camps.


2. The positive forces have managed to restrict Cabal's access to biochemical weapons to the extent that they no loner pose a threat to the mass of humanity.


3. A virus has been planted into the Black Box: this will result in data translation errors from the etheric Archon's spy network into the mainframe physical computers of the Cabal and that will in turn create many cracks in the Matrix.


4. Three of the key physical Archons have been removed.
 
5. Energy of divine Peace, Love and Eternal Now has emerged from the Portal, touching hearts of many. We are finally beginning to exit the black hole, seeing a tiny spark of true Light of the Event Horizon. This arrival at the inner boundary of the Event Horizon is the actual beginning of the planetary Ascension process. Now that many illusory thoughtforms and expectations of many Lightworkers around December 21st have collapsed I will finally be given clearance from the Pleiadians to release the true Ascension plan to humanity. 
  
This is what the activation of the Portal has failed to achieve:

Etheric Archon network has survived the opening of the Portal almost intact. This is the biggest problem for the planetary Light forces. More awareness is needed among the general population about this so I will post another article about the etheric  Archon grid, detailing exactly what part of it has remained so that we can help with our consciousness to dissolve it. The Event can not happen until we reach a substantial progress in this area. This is now the only main obstacle preventing the Event. As above so below: etheric conditions manifest on the physical and if we want to create a physical planetary change we must first change the non-physical conditions. 

And this is what we will do. Victory of the Light is near!