2012年10月25日木曜日

ポジティブな自由意志の流れ

決意の日の臨界数である144,000人には達しませんでしたが、そこまで遠くない人数が参加し、私達の集団決意はポジティブな自由意志の強力な流れを創り出しました。その流れは決して消えることはなく大きくなり続けていき、終には惑星中に溢れかえり、イベントが起きるでしょう。
集団瞑想の直後、太陽に巨大な太陽フレアの噴火がありました。


数日後、約束されていた先進技術の公開が実現しました。


ネガティブなアストラル影響によって、私達の光の勝利への決意が試された数日間でした。しかし、私達の集団ポジティブ自由意志は強力なものになったので、それらの影響も中和していくでしょう。ポジティブなベクトルは安定化しました。惑星の光のグリッドで、それは確かに感じられます。
翻訳: NOGI


(原文)

Thursday, October 25, 2012


Although the critical mass of 144,000 people for the Day of Decision has not been reached, we were not far from that and our collective decision has created a powerful stream of positive free will that will never be extinguished, it will grow until the point when it will overflow the planet and the Event will  happen.
  
Right after our mass activation, a massive solar flare has erupted from the Sun:
A few days later, this promising announcement about new technologies has been released:
In the last few days, our decision for the Victory of the Light has been tested by the negative astral influences for many of us. But our collective positive free wil is now strong enough to counteract all those influences and our positive vector is stable and definitely felt in the planetary light grid.